Και γάμοι ομοφυλοφίλων. Με τα διαζύγια τί θα γίνει; – Του Σωτηρίου Καλαμίτση

Η Πρόεδρος της Βουλής τίμησε με την παρουσία της και την πούστικη παρέλαση. Υποσχέθηκε, μάλιστα, ότι θα νομοθετηθεί και ο γάμος πισωγλέντηδων και λεσβιών, καθότι και αυτό αποτελεί ……….. δημοκρατική αναγκαιότητα. Ενώ, λοιπόν, όλοι οι αριστερίζοντες τάσσονται κατά του γάμου ως ξεπερασμένου θεσμού, προ πάντων του θρησκευτικού, βαυκαλίζονται βαφτίζοντάς τον «σύμφωνο συμβίωσης».

[ΣΗΜ: κατά το οικογενειακό δίκαιο ο γάμος είναι μία ιδιόμορφη σύμβαση]. Από την άλλη μεριά, βεβαίως, ήθελαν τη νομιμοποίηση του συμφώνου συμβίωσης, προκειμένου οι συμβιούντες να έχουν τα πλεονεκτήματα που έχουν οι έγγαμοι [κληρονομικά, διατροφή, γαμικά αποκτήματα κ.λπ.].

Και αν μεν όλη η φασαρία γίνεται για τα οικονομικά των συμβιούντων ομοφύλων, κομμάτια να γίνει. Υπάρχει, όμως, και ένα σοβαρότερο θέμα. Επιτρέπεται [γιατί άραγε;] πλέον και σε μεμονωμένα άτομα να υιοθετούν. Το ίδιο θα συμβεί και με τα συμβιούντα ή έγγαμα ομόφυλα ζευγάρια ασφαλώς. Τί θα γίνει, όμως, με τα τέκνα σε περίπτωση λύσης του συμφώνου συμβίωσης; Ο νόμος προβλέπει ότι σε περίπτωση λύσης του γάμου [διαζυγίου], το δικαστήριο αναθέτει την επιμέλεια των τέκνων στον καταλληλότερο γονέα με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον των τέκνων. Ακόμη και αν οι γονείς συμφωνούν να ανατεθεί η επιμέλεια στον έναν ή στον άλλον, το δικαστήριο κρίνει τελικά αν αυτή η συμφωνία υπηρετεί το συμφέρον των τέκνων και αποφαίνεται αναλόγως. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε ανάθεση της επιμέλειας στη μητέρα, επειδή αυτή κατά τεκμήριον είναι το πρόσωπο που βρίσκεται πιο κοντά στο παιδί από τη γέννησή του και  τρέφει μοναδική αγάπη για το σπλάχνο της. Το ίδιο ισχύει, αν πρόκειται για θετό τέκνο, αφού η θετή μητέρα είναι το πρόσωπο που συγκεντρώνει τα ίδια προσόντα με εξαίρεση εκείνο της γέννας από την κοιλιά της. Για να ανατεθεί η επιμέλεια στον πατέρα, θα πρέπει να συμβαίνει κάτι συνταρακτικό στη μητέρα π.χ. να μπαινοβγαίνει στο ψυχιατρείο, να διάγει έκλυτο βίο, να αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο της στη δουλειά της ή να μη θέλει η ίδια να αναλάβει την επιμέλεια.

Τώρα που θα έχουμε ζεύγη ομόφυλων, τα οποία θα υιοθετούν και παιδιά, τί θα γίνει με τα παιδιά σε περίπτωση διαζυγίου; Προβλέπω νέες δικαστικές περιπέτειες και γρίφους για τους δικαστές μέχρι να κατασταλάξουν σε κάποιους κανόνες. Αν το παιδί έχει κάποια ηλικία που επιτρέπει στον δικαστή να ακούει τη γνώμη του πριν αποφασίσει, θα λέει «εγώ θέλω να πάω με τον Μίμη και όχι με τον Μπάμπη» ή «εγώ θέλω τη Σούλα και όχι τη Λουκία»; «Και γιατί προτιμάς τον Μίμη ή τη Σούλα;» θα ρωτάει ο δικαστής. «Διότι ο Μίμης με αφήνει να φοράω τις ζαρντιέρες του» ή «η Σούλα μαγειρεύει καλλίτερα και με φιλάει και στο στόμα».

Ας έχουμε, όμως, υπόψιν και αυτά. Έτσι, για να έχουμε σφαιρική αντίληψη του θέματος.

http://freeinquiry.gr/pro

Αλλά και αυτά:

http://olympia.gr/2015/06/14/

Σωτήριος Καλαμίτσης  

Ταπεινός, πλην ακροδεκσιός νεομπολσεβίκος και δραχμολάγνος, γραφιάς πάσχων ανιάτως από εσχάτως διαγνωσθείσα ακράτεια εμπαθείας και λαϊκισμού, επιστήθιος, όμως, φίλος του γιατρού Γωγούση, σφόδρα δε πιθανόν και επισκέπτης του εις οίκον ευγηρίας δι’ απόρους λόγω επαπειλούμενης εξώσεώς του από την ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος, όπου κατοικεί επ’ ενοικίω, Ιεράν τινά δηλονότι Μονήν του Αγίου ΄Ορους [Μεγάλη η Χάρη της]

Υ.Γ. Η Ζωή είπε απευθυνόμενη στο  υπερήφανο πλήθος «και στη Βουλή σύντομα». Τι εννοούσε άραγε; Μήπως ότι αυτό το πλήθος δεν εκπροσωπείται ήδη στη Βουλή; Μη μου πεις!  

 

ansasaresekoinopoihsteto001

  • peet14

    Μέ τό τελευταίο μάλλον εννοούσε τήν ίδρυση κόμματος

  • Βλάσης Γωγούσης

    Απολαυστικότατος – όπως πάντα – ο Σωτήρης

    • τσουκ

      Σε ανεγκέφαλους ίσως. Σε νοήμονες ανθρώπους απλά γελοίος και επικίνδυνος.

      • Boufidis Stavros

        ντρέπομαι που έχουμε κοινούς φίλους κ. Γωγούση άλλα όλοι/ες μου είπαν ότι δεν σας παίρνουν σοβαρά. Ντροπή που είστε ιατρός , το κατ” εξοχήν ανθρωπιστικό επάγγελμα, ντροπή που δηλώνετε Χριστιανός, ο Ιησούς μας έδειξε το δρόμοτης αγάπης.Ευγε στον κ. Μάτη και στον κ. Τσαιλα που διαχώρισαν τη θέση τους.

        • Βλάσης Γωγούσης

          Μία αίτηση συγνώμης εκ
          μέρους σου Σταύρο θα ήταν ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις για να επανορθώσεις τους
          απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς σου για μένα.

          ¨Εχω εν τούτοις αγαπητέ μου συνάδελφε την αίσθηση ότι
          τα έγραψες «εν θερμώ».

          Την ιστορία εξ άλλου της οικογένειας των
          ιατρών Γωγούση ( παππούς μου, πατέρας μου και γω) δεν την αξιολογούν οι (μη
          κατονομαζόμενοι) κοινοί φίλοι μας αλλά οι 5΄δρόμοι της Θεσσαλονίκης και του
          Κιλκίς που φέρουν το όνομα μας.

          • Boufidis Stavros

            τότε λυπάμαι ακόμη περισσότερο γιατί ντροπιάζετε τη μνήμη των προγόνων σας. Τ” άρθρο του Κ. Καλαμιτση υποκινεί ρατσιστικό μίσος, σύμφωνα με το νέο αντιρατσιστικό νόμο είναι αδίκημα. Το καλύτερο είναι ν” ενημερώσω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος. Συγνώμη οφείλετε εσείς, επίσης εγώ δεν εχω πρόγονους ονομαστούς άλλα η ανθρωπιστική εθελοντική ,κοινωνική μου προσφορά είναι γνωστή σ” όλη την πόλη. Ρωτήστε τον Κ. Ματη, την κ. Τζιτζικώστα, την κ. Καραπαναγιωτίδου, τον κ. Βαρτζόπουλο και όποιον άλλον θέλετε για το ποιον και το ήθος του Μπουφίδη. Κι αυτό που είπα είναι ότι είναι ντροπή ν” απολαμβάνετε ένα ρατσιστικό, σεξιστικό, εμετικό άρθρο.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Μεγαλοστομίες! Ώστε ντροπιάζει τους προγόνους του ο γιατρός; Τι μας λέτε καλέ! Θα μας αποκαλύψετε και διάφορα παρασκήνια ή θα πρέπει να αποταθούμε στους κ.κ. που κατονομάζετε;

          • Boufidis Stavros

            ο καθένας γράφει τη δική του ιστορία, δεν δαπανώ περισσότερο χρόνο σε έναν ανούσιο διάλογο γιατί καλέ όλοι είμαστε άνδρες!!! σ” εσάς υπόσχομαι ότι θα στείλω τ” άρθρο σας στο δίκτυο καταγραφής ρατσιστικής βίας. Αυτοί θ” αποφασίσουν αν το άρθρο σας υποκινεί ρατσιστικό μίσος ή όχι. Σας ευχαριστώ που μ” αποκαλείτε καλό άνθρωπο, όλοι αυτό λέγουν ότι είμαι καλός άνθρωπος, καλός γιατρός και ανθρωπιστής.

          • peet14

            Πάλι παράσημο θά πάρεις Σωτήρη …..

          • Βλάσης Γωγούσης

            Δεν μιλάμε για μνήμες , οι 2 δρόμοι ονομάστηκαν προς τιμήν μου , λόγω της προσφοράς μου προς το κοινωνικό σύνολο ( αγώνες μου εναντίον των χρήσης ναρκωτικών -βραβείο Ακαδημίας Αθηνών, επί σειρά ετών παροχή ιατρικών υπηρεσιών στους «γιατρούς του κοσμου». 57 φορές αιμοδότης ! καπ) λυπάμαι που με αναγκάζεις να προβάλω το έργο μου αλλά η αδικαιολόγητη επιμονή σου με θυμώνει.

          • Boufidis Stavros

            κρίμα με τέτοιο έργο και μετά από τόσα έτη από παρόρμηση να χάσετε την υστεροφημία σας. Δυστυχώς μ” αναγκάζετε να σας παραπέμψω στην προσωπική μου σελίδα όπου μπορείτε να δείτε το βιογραφικό μου και την κοινωνική μου προσφορά. Εγώ διάλεξα την αθέατη πλευρά του αγνού εθελοντισμού και δεν θ” επιθυμώ να μπεί τ” όνομα μου σε κανένα δρόμο. Όλα μπροστά στο θάνατο είναι μάταια κ. Γωγούση, το λέει και η νεκρώσιμη λειτουργία..» μάταια τ” ανθρώπινα». https://www.facebook.com/stavros.boufidis?ref=hl..»

          • Βλάσης Γωγούσης

            ΔΗΛΩΣΗ :

            Προς άρση κάθε περεξηγήσεως και

            επειδή βρέθηκα ξαφνικά στη μέση του κυκλώνα χωρίς να έχω πάρει θέση γύρω από το επίμαχο
            θέμα της ομοφυλοφιλίας, οφείλω να δηλώσω ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαχώρισα τους ανθρώπους σε κατηγορίες.

            Στον κοινωνικό , τον επαγγελματικό και τον φιλικό μου περίγυρο δεν
            έκανα ποτέ μου διαχωρισμούς και διακρίσεις
            των ανθρώπων με βάση τις σεξουαλικές τους
            προτιμήσεις αλλά μόνο με βάση την εντιμότητα και το ήθος τους.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Εγω΄το ξέρω αυτό γιατρέ μου. Το ξέρουν όλοι όσοι σας γνωρίζουν, έστω και λίγο. Αλλά θα σας μαλώσω, διότι η δήλωσή σας μου μοιάζει σαν δήλωση μετανοίας και δεν μου αρέσει.

          • Boufidis Stavros

            Αρχικά κ. Γωγούση πρόσεξα ότι τροποποιήσατε τα σχόλια σας και αφαιρέσατε λέξεις και προτάσεις μετά τις αντιδράσεις.. Είναι όλα τα σχόλια φωτογραφημένα για να πάνε εκεί που πρέπει να πάνε.Αν τιμάτε τους φίλους σας και δεν τους διαχωρίζετε με βάση το σεξουαλικό προσανατολισμό οφείλατε να επιπλήξετε το φίλο σας κ. Καλαμίτση , να μην κάνατε το σχόλιο » Απολαυστικότατος – όπως πάντα – ο Σωτήρης » αυτό δείχνει ότι το σεξιστικό , ρατσιστικό άρθρο ήταν ευχαρίστηση για σας. Δεν γίνεται κ. Γωγούση να τους ευχαριστείτε όλους. Από τη μία να επικροτείτε ένα εμετικό άρθρο κι από την άλλη να μιλάτε για σεβασμό στη διαφορετικότητα.. Νομίζω ότι αν διαβάσουν τα σχόλια που σβήσατε ( τα έχω εγώ κι άλλοι) η Ακαδημία Αθηνών θα σας ζητήσει το βραβείο πίσω. Πάρτε ΞΕΚΑΘΑΡΗ θέση. Αν είστε έντιμος άνθρωπος δεν θα ξαναγράψετε στους κομιστές που δίνουν βήμα σ” έναν αρθρογράφο που προωθεί τη ρητορική μίσους. Στη φωτογραφία με τη Χριστίνα Ταχιάου , συμμερίζεται τις ιδέες μου, τ” αποδεικνύει έμπρακτα.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            «Να πάνε εκεί που πρέπει να πάνε»; Στη ΓΚΕΣΤΑΠΟ του ελέγχου όσων δεν γουστάρουν την προκλητική προβολή της διαφορετικότητας των ολίγων;

          • Boufidis Stavros

            Τη δικαιοσύνη την χαρακτηρίζετε ΓΚΕΣΤΑΠΟ Κ. Καλαμίτση !!! Κι είστε και δικηγόρος. Ο σύλλογος σας γνωρίζει την άποψη σας; η Ενωση Εισαγγελέων; Πραγματικά κρύβετε όλο εκπλήξεις!!!

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Εν πρώτοις δεν μιλήσατε για Δικαιοσύνη. Αν, όμως, η Δικαιοσύνη είναι αυτη΄που θα φιμώσει το ελεύθερο λόγο επιτρέποντάς τον σε ορισμένους μόνον, τότε ναι είναι ΓΚΕΣΤΑΠΟ.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Δεν είδα κάπιο σχόλιο διεγραμμένο. Απλώς εσείς φωτογραφίζετε για να φακελώνετε. Για να έχετε ντοκουμέντα. Αλήθεια, για ποιό λόγο; Αυτό πώς το λένε στην ψυχιατρική; Σας ικετεύω κύριε Μουφίδη, αφήστε με να απολαμβάνω και να διαδίδω τη διαφορετικότητά μου!!!!

          • Boufidis Stavros

            όλα αυτά τα σχόλια περί δρόμων που έχουν το ονομα του κ. Γωγούση , ενεργό εθελοντική δράση στους γιατρούς του Κόσμου, βραβείο Αθηνών κ.λ.π. Δεν διαγράφηκαν από σεμνότητα φαντάζομαι…Το λόγο τον γνωρίζετε, θα αποφασίσει το δίκτυο καταγραφής ρατσιστικής βίας και οι γκεσταπίτες λειτουργοί της δικαιοσύνης όπως εσείς τους αποκαλέσατε (διαφωνώ απόλυτα με τέτοιους χαρακτηρισμούς). Απολαύστε τη διαφορετικότητα σας άλλα πια είναι επικίνδυνη για τους άλλους. Κι εμείς οι Ψυχίατροι όταν αναγνωρίζουμε ότι η προσωπικότητα του άλλου είναι επικίνδυνη για τους άλλους γνωρίζετε ως δικηγόρος τι μας υποχρεώνει ο νόμος να πράξουμε.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Σεις είπατε ότι κάποια σχόλια διαγράφηκαν, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν διαγράφηκαν. Τόσον ο γιατρ΄ςο όσο και εγώ δεν συνηθίζουμε, άλλωστε, να διαγράφουμε αυτά που γράφουμε όσο πιεστικοί και αν είναι μερικοί, όπως εσείς, ο οποίος δεν ανέχεται τίποτε άλλο από τη δική του αλήθεια. Αν το δίκτυο καταγραφής ρατσιστικής βίας είναι αρμόδιο για την ελευθεερία του λόγου, ας με καταγράψει και εμένα. τί να κάνουμε! Το ποιός είναι επικίνδυνος για τους άλλους δεν είναι θέμα ψυχιατρικής αρμοδιότητος. Επικίνδυνες είναι οι δικές σας δήθεν δημοκρατικές απαιτήσεις, αλλά και άλλων, να φιμώνουν όποιον έχει αντίθετη άποψη. Εξ όσων γνωρίζω, όταν μία προσωπικότητα είναι επικίνδυνη για τους άλλους, πηγαίνουμε στον Εισαγγελέα και ζητούμε ακούσια εξέταση και νοσηλεία. αν νοιώθουμε ότι κάποιος προσέβαλε την προσωπικότητά μας εκ προθέσεως κ.λπ., τότε υποβάλλουμε μήνυση για εξύβριση ή ασκούμε και αγωγή ζητώντας χρηματική ικανοποίηση για ηθική βλάβη. Αυτά ξέρω εγώ. Επίσης, ξέρω όιτι κανείς δεν υποχρεούται να υποβάλει μηνύσεις και να ασκήσει αγωγές. Αν θέλει το κάνει, αν δεν θέλει, δεν το κάνει. Οψόμεθα εις Φιλίππους!

          • Boufidis Stavros

            επίσης θα στείλω τ” άρθρο και τα σχόλια σας στους γιατρούς του Κόσμου , είμαι περίεργος για τη θέση που θα πάρει ο φίλος , συνεργάτης επί σειρά ετών στη μάχη ενάντια στην εμπορία ανθρώπων κ. Νικήτας Κανάκης για έναν πρώην εθελοντή τους.

          • peet14

            Γιατρέ μου τί περιμένεις από ανιστόρητους ;

    • Boufidis Stavros

      ντρέπομαι που έχουμε κοινούς φίλους κ. Γωγούση άλλα όλοι/ες μου είπαν ότι δεν σας παίρνουν σοβαρά. Ντροπή που είστε ιατρός , το κατ” εξοχήν ανθρωπιστικό επάγγελμα, ντροπή που δηλώνετε Χριστιανός, ο Ιησούς μας έδειξε το δρόμο της αγάπης.Ευγε στον κ. Μάτη και στον κ. Τσαιλα που διαχώρισαν τη θέση τους και δεν θα ξαναδώσουν άρθρο τους στους Κομιστές

  • αννα π.

    Ειστε γελοιος.

  • Dimitris T

    Αυτό το άρθρο είναι χαρακτηριστικό δείγμα δεξιάς Αισχροπάθειας. Χυδαίες αναφορές στους ομοφυλόφιλους, που γίνονται για λόγους ηδονισμού και όχι ουσιαστικού ενδιαφέροντος για το ζήτημα. Ο δανεισμός από υπουργούς και πρωθυπουργούς παντρεμένους με άντρες, αφήνει έωλο και μη πειστικό το κεντρικό σύνθημα της παρηκμασμένης Ελληνικής Δεξιάς, «μένουμε -λέει- Ευρώπη». Να σημειώσω τη χυδαία περιφορά δημοσίως της βεβαιότητας ότι τα παιδιά θα παρενοχλούνται – κακοποιούνται σε ομόφυλα ζευγάρια. Περαστικά σας, αν και μάλλον είναι αργά. Είναι παρήγορο η κοινωνία να σας προσπερνά. Πάντα θα έχετε φυσικά πέραση στους παρηκμασμένους.

  • Elis

    San na to egrapse enas amorfotos xrisavgitis. Epixeirimatologia miden, evgeneia miden.. genikotera file eisai ena mideniko.. perastika sou

  • +TellMe

    Ti ipe to atomo… Simfonw me to thema to oti o gamos ine pleon kati xeperasmeno kai axristo alla den katalavenw giati prospathei na vgalei olous tous omofilofilous pederastes. Ti tha pei more malaka me filaei sto stoma kai mou danizei tis zartieres tou? Exete xazepsei telios diladh? Dose mou ena epixirima toulaxiston gia na stirixeis afto pou les.. E mhn leme malakies kai xeromaste kiola xoris logo… Vlamene na poume…

  • τσουκ

    »Κύριε» Καλαμίτση, προφανώς όχι μόνο είστε αμόρφωτος, απαίδευτος και δεν έχετε ιδέα σχετικά με το θέμα με το οποίο ασχοληθήκατε, αλλά ο λόγος σας προάγει το μίσος και την κατάφωρη καταπάτηση στοιχειωδών ανρθωπίνων δικαιωμάτων. Σε άλλες ευρωπαικές χώρες, το κείμενο σας θα φλέρταρε με τα όρια του ποινικά κολάσιμου.
    Εύχομαι γρήγορα και στην Ελλάδα, για να κλείσουν μια και καλή κάτι ξεχειλισμένοι βόθροι σαν και του λόγου σου.

  • boufidisstavros

    Απαράδεκτο , σεξιστικό και ρατσιστικό άρθρο!!! Ντρέπομαι για τους υπεύθυνους του σαιτ που επιτρέπουν τη δημοσίευση τέτοιων άρθρων Σύμφωνα με ευρωπαϊκή έρευνα η Θεσσαλονίκη έχει τους περισσότερους αμφι, παντρεμένους κρυφούς ομοφυλόφιλους και αρκετοί δε ακροδεξιοί. Η ομοφοβία είναι πια ένα από χαρακτηριστικά ενός κρυφομοφυλόφιλου και ηγεμόνα άνδρα . Σας τ΄υπογράφω με την επιστημονική μου ιδιότητα. Όσο δε για τις πηγές που αναφέρεστε είναι του φαλλού , δεν λέω του κωλού διότι τον έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση.Ελπίζω οι Κομιστές να το κατεβάσουν. Ως τότε σ ΄οσου ς/ες φίλες /ους το είχα προτείνει το σαιτ να γνωρίζουν ότι πια εγώ δεν τ” εμπιστεύομαι όσο αυτό τ΄άρθρο δεν κατεβαίνει και ο Κ. Θάνος Τάκης υποχρεούται να μας εξηγήσει με ποια κριτήρια τ” ανέβασε όταν προσβάλλει μία ομάδα πληθυσμού. Επικοινώνησα τηλεφωνικά και μου είπε ότι δεν μπορεί να το κατεβάσει γιατί αυτή ήταν η αρχική συμφωνία τους με τον κ. Καλαμίτση. Ο νοών νοείτω! Ο κ. Χρήστος Μάτης ή διαχωρίσει τη θέση του και μου υποσχέθηκε ότι δεν θα ξαναγράψει άρθρο στους Κομιστές.(από Χρήστο Μάτη, προσωπικό μήνυμα στο facebook, Σταυρο καλημερα, οπως θα διαβασες εχω διακοψει και τυπικα τις σχεσεις ) Ευγε στον Χρήστο Μάτη!!

    • Boufidis Stavros

      Επίσης άλλος αρθρογράφος ο κ.Δημήτριος Τσαιλας μου έστειλε τ” ακόλουθο μήνυμα. Στους Κομιστές παρουσιάζονται οι στρατιωτικές αναλύσεις μου επειδή έγραφε εκεί ο Χρήστος Μάτης και μόνο, ως εκ τούτου λαμβάνω σοβαρά υπόψη την παραίνεση σου και αποφασίζω να ακολουθήσω τον Χρήστο καθώς συμφωνώ απόλυτα με το «να περιορίσω την δική μου δυνατότητα έκφρασης και συγκεκριμένα αυτήν που μου προσέφεραν οι κομιστές» Ευγε !!!

  • Σωτήριος Καλαμίτσης

    Ρατσιστικός είναι ο λόγος όλων αυτών που σχολίασαν μες ύβρεις και δήθεν επιστημονικότητα. Είναι οι μορφωμένοι που κάνουν μαθήματα στον αμόρφωτο με επιχειρήματα-ύβρεις. Όλα είναι θέμα γούστου. Σεις γουστάρετε να βλέπετε παρδαλές παρελάσεις ανθρώπων που επιδεικνύουν προκλητικά τη διαφορετικότητά τους. Εγώ δεν γουστάρω αυτές τις παρελάσεις και τις επιδείξεις της διαφορετικότητας. Δεν κατέβηκα στους δρόμους να επιδείξω τον ανδρισμό μου δίκην αντισυγκέντρωσης. Όταν, όμως, κάτι μου προκαλεί εμετό το γράφω και κανείς δεν έχει δικαίωμα να με σταματήσει σε μία ελεύθερη κοινωνία. Αλήθεια, δεν είδα κάποια απάντηση στα ερωτηματικά που θέτω ως προς την επιμέλεια των «τέκνων» μετά ένα διαζύγιο ομοφυλόφιλων. Υπάρχουν παραδείγματα, όπου τέτοια ζευγάρια χώρισαν και κανείς εκ των δύο δεν ήθελε την επιμέλεια του υιοθετημένου. Η τελική απάντησή μου σε όλους τους αγενέστατους σχολιαστές είναι «σηκώθηκαν τ” αγγουράκια να πηδήξουν τους μανάβηδες».

    • Menacius

      1. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι θέμα «γούστου». Αν είναι τα ανθρώπινα δικαιώματα ανάλογα με το τι γουστάρει ο καθείς…

      2. Τον… «ανδρισμό» σας (η χρήση τέτοιων λέξεων από μέρους σας αποδεικνύει το πόσο βαθιά νυχτωμένος είσθε στο θέμα το οποίο υποτίθεται πως αναλύετε) τον δείξατε γράφοντας το τρέχον άρθρο. Φαντάζομαι τον επιδεικνύετε και στις παρέες φίλων σας καθώς και σε γάμους κλπ, όπως κάθε άνδρας άλλωστε.

      3. Αντιστρέφοντας το επιχείρημα: Αν ένα ετερόφυλο ζευγάρι χωρίσει και κανείς εκ των δύο δεν θέλει το υιοθετημένο τέκνο, τότε τι ισχύει νομικά; Εκεί βρίσκεται και η απάντησή σας.

      4. Αντιστρέφοντας και το τελευταίο, και μιας έχουμε δει πολλά προβλήματα με τα ετερόφυλα ζευγάρια: «Αν το παιδί έχει κάποια ηλικία που επιτρέπει στον δικαστή να ακούει τη γνώμη του πριν αποφασίσει, θα λέει «εγώ θέλω να πάω με τον Δημήτρη και όχι με τη Μαρία» ή «εγώ θέλω τη Σούλα και όχι τον Λουκά»; «Και γιατί προτιμάς τον Δημήτρη ή τη Σούλα;» θα ρωτάει ο δικαστής. «Διότι ο Δημήτρης με αφήνει να καπνίζω χασίσι και η Μαρία με δέρνει συχνά μέχρι που λιποθυμώ» ή «η Σούλα μαγειρεύει καλλίτερα και με φιλάει στο στόμα και ο Λουκάς μου χαϊδεύει το πουλάκι και αυτό δεν μου αρέσει».»

      Υ.Γ. Δεν σας είδα να βγαίνετε από τα ρούχα σας στους βιασμούς ανήλικου τέκνου από ετερόφυλους γονείς, ή στην «δολοφονία, τεμαχισμό και μαγειρέματος» τέκνου από ετερόφυλο πατέρα ή στην συνεχή κακοποίηση που οδηγεί σε δολοφονία τέκνου από πνιγμό από τον ετερόφυλο πατέρα του ή στις περιπτώσεις που κλείνουν τα τέκνα τους στα υπόγεια για δεκαετίες. Προφανώς αυτές οι περιπτώσεις δεν είναι τόσο εμετικές για σας.

      Υ.Γ.2. Ενδιαφέρουσα φράση η «σηκώθηκαν τ” αγγουράκια να πηδήξουν τους μανάβηδες». Η άριστη κατακλείδα σε ένα τέλεια εμμονικό άρθρο και η απόλυτη επιβεβαίωση της εμμονής, η οποία διαφαίνεται σχεδόν σε κάθε γράμμα του άρθρου σας.

      • Σωτήριος Καλαμίτσης

        Η διαφορετικότητα στο σεξ έχει γίνει πλέον ανθρώπινο δικαίωμα. Ανθρώπινο δικαίωμα είναι και το δικό μου να απαιτώ να μην επιδεικνύουν οι ομόφυλοι την ιδιαιτερότητά τους και να μην με αποκαλούν ομοφοβικό, επειδή δεν μου αρέσουν οι ορέξεις τους. Ποτέ μου δεν έγραψα κάτι για τους ομοφυλόφιλους, χωρίς να προκληθώ από τις επιδείξεις τους. Καθένας που έχει διαφορετική άποψη από σας είναι εμμονικός. Φαίνεται πως δεν με διαβάζετε συχνά, εξ ου και γράφετε όσα γράφετε από εμμονή σε μία ιδεοληψία. Τουλάχιστον πάψτε να είσθε υβριστικός και ξερόλας.

        • Menacius

          1. Ξαναδιαβάστε παρ.1. Πάλι το βάζετε σε ζήτημα «γούστου», δηλαδή αισθητικού κριτηρίου. Δηλαδή, αν απεχθανόσασταν την π.χ. μέταλ μουσικη, θα επικαλούσασταν του «ανθρωπίνου δικαώματος» της απαγόρευσης της αναπαραγωγής μέταλ μουσικής σε δημόσιους χώρους;

          2. Τα ανθρώπινα δικαιώματα ΔΕΝ είναι θέμα άποψης.

          3. Η εμμονικότητα έχει να κάνει με τα «αγγούρια» και τα «πηδήματα». Ο Φρόιντ κάτι θα είχε να πει για αυτό.

          4. Πότε ήμουν υβριστικός και ξερόλας;

          Όσο εκφράζετε δημόσια σκέψεις που αφορούν ΑΛΛΟΥΣ, άλλο τόσο θα δέχεστε και την κριτική της δημόσιας έκφρασής σας. Εκτός και αν η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά είναι κάτι που σας αγγίζει άμεσα, και ίσως για αυτό σας ενοχλεί η λέξη «ομοφοβικός». Τι να πω…

        • Menacius

          Και για να απαντήσω στο «τρομερό ερώτημα» που δημιουργεί το άρθρο σας http://news247.gr/eidiseis/reportaz/to-thesmiko-plaisio-poy-perivallei-tis-yiothesies.2211710.html .
          Φαντάζομαι πως -κατά λάθος- δεν είχατε ψάξει το θεσμικό πλαίσιο που αφορά τις υιοθεσίες, και -κατά λάθος- βρήκατε το -άσχετο με τις υιοθεσίες- θεσμικό πλαίσιο που αφορά τα βιολογικώς αποκτηθέντα τέκνα.

        • Boufidis Stavros

          Τ΄άρθρα σας υποκινούν ρατσιστικό μίσος, θα μ” αναγκάσετε ν” απευθυνθώ στην υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος και να υποβάλλω μήνυση. Διαβαστε το νεο αντιρατσιστικό νόμο.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Δικαίωμά σας. Ελευθερία έχουμε και μηνύσεις να κάνουμε. Προχωρήστε.

  • Σωτήριος Καλαμίτσης
  • αδελφή-λεσβια-τρανσ

    Καλέ ποιος γραφει αυτες τις αηδίες! Βρες μ ενα αντεπιχειρημα για τους γαμους των ομοφυλοφίλων που εχεις προβαλλει και στεκει. Ενα! Είσαι ένα ομοφοβικο και σεξιστικο φασιστοειδες. Εσύ προκαλείς εμετό με όλα αυτα που γραφεις και νομιζεις ότι σου καταπατωνται και οι ελευθεριες σου. Και εγώ στο όνομα της «δημοκρατίας» που υποστηρίζεις ότι έχουμε σου λέω οτι δεν έχεις κανένα δικαίωμα να αηδιαζεσαι από τους gay. Αυτό το δικαίωμα δεν στο έχει δώσει η δημοκρατία σου. Άλλο αν χρησιμοποιειται ακόμα και από τα ΜΜΕ αυτος ο όρος για να νομιμοποιήσουν στα μάτια μας το «κραξιμο» των περιθωριοποιημένων, των διπλά εκμεταλλευόμενων κομματιών αυτής της κοινωνίας. Με αυτό το αισχρό κείμενο που όμοιό του δεν εχω δει ( δόξα τον θεο ΣΟΥ) προσβάλλεις πολύ κόσμο για λόγους » αισθητικής» να μαντέψω. Μάθε λοιπόν ότι τα προβληματα που αντιμετωπίζουμε ( δεν ξερω για σενα γτ παιζει να είσαι ένας αραχτοΑΣΤΟΣ, αλλά μαλλον για μικροαστό σε κόβω…) ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!! Αλλά ένα σύστημα, το ίδιο που προβάλλει και αυτήν την αισθητική σου ανθρωπάκο, που θίγεται από την διαφορετικότητα. Τωρα σκέψου που σε προσέβαλλε αυτη η συγκεντρωση? Στην αισθητική που καποιοι άλλοι σου εμφυτεψαν…Α, και μια ερωτηση γτ διαβασα και τα σχολια σ (ηθελα να νευριασω σμρ..) τι εννοεις τον «ανδρισμό» σου? δηλ. τι? (πλακα εχεις τλκ)

    • Σωτήριος Καλαμίτσης
      • Menacius

        Δεν αποτελεί «επιχείρημα» το ότι υπάρχουν και άλλοι φασίστες…

        • Σωτήριος Καλαμίτσης

          Καλλίτερα φασίστας παρά λουλού.

          • Menacius

            Ωραία. ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΝΑ ΠΑΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ, ΦΙΔΙ. ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΤΕ ΕΙΣΤΕ. ΣΚΑΤΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. (κατέβασα την συζήτηση στο επίπεδό σου, γιατί μόνο αυτό το επίπεδο καταλαβαίνετε οι σκατοφασίστες.)

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Θα σας παρηγορήσω. Δεν ξεπέσατε. Κινείσθε στο επίπεδό σας.

          • Menacius

            ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ, ΦΑΣΙΣΤΑΚΙ.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            ΄Ασε μας ρε δημοκρατάκι της πλάκας!

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Ώπα, γράφουμε τώρα και με κεφαλαία; Αυτό ισχυροποεί το μήνυμα των ανούσιων γραπτών σου;

          • peet14

            Τά κεφαλαία δείχνουν τόν διακαή πόθο του

          • Menacius

            Από την στιγμή που δηλώνεις φασίστας, θα έχεις και την ανάλογη αντιμετώπιση. Η οποία είναι αυτή που ακριβώς θες για τους άλλους. Φίμωση.

          • Σωτήριος Καλαμίτσης

            Να μην παραλείψω να προσχωρήσω στις δημκρατικές αρχές και αξίες σας, πρώτιση των οποίων είναι η φίμωση παντός αντιθέτου.

          • Menacius

            ΡΕ ΟΥΣΤ, ΝΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ.

          • peet14

            Παρεκτρέπεσαι Σωτήρη

  • Creative Noise

    στο βιογραφικό το «ηλίθιος» το ξέχασες…το θυμίζουν όμως αυτά τα ανόητα που έγραψες! Πάντως σου αναγνωρίζω το θάρρος οτι έβαλες την υπογραφή σου στο «κείμενο» – όχι το θάρρος να εκθέσεις το σεξιστικό και ομοφοβικό του περιεχόμενο, αλλά το κακό γράψιμο και την απουσία πνεύματος. (Α, και δεν θα απολογηθώ για το ηλίθιος, αυτό είναι το συμπέρασμα, ας πρόσεχες τί έγραφες)

anthea banner 920X100_02

info@komistes.gr

ΘΑΝΟΣ ΤΑΚΗΣ

«
»

ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΚΑΛΑΜΙΤΣΗΣ

«
»

ΒΛΑΣΗΣ ΓΩΓΟΥΣΗΣ

«
»